jeudi 11 février 2010

Cali recherche...

Hi,

I am looking for some people to make :
- Some blinkies in a years (fan of, creative for,...)
- Promote my products on various forums (different languages if possible) on facebook and other social platforms and on the Yahoo groups.
- Make regular CTM Enabling DST for my kits

In exchange, you will have full access to my creations.
You will not have to make a page, except for the CTM Enabling.

Blinkies :
Send me a link to your blog and various creations

Forums, Facebook, Yahoo :
Send me the forums you frequent, and other information useful for promoting my products, and a link to your blog

CTM Enabling :
Send me a link to your gallery DST, as well as other CT which you belong.

-------------------------------------------------------------------------------------

Coucou,

Je suis à la recherche de quelques personnes pour faire :
- Quelques blinkies en une année (fan de, creative for,...)
- De la pub sur différents forums (différentes langues si possible), sur facebook et autres plateformes sociales, sur les groupes Yahoo.
- Faire les CTM Enabling régulièrement sur DST pour mes kits

En échange, vous aurez accès à mes créations.
Vous ne serez pas obligé de faire une page, sauf pour le CTM Enabling.

Blinkies :
Envoyez moi un lien vers votre blog et différentes creations

Forums, facebook, Yahoo :
Envoyez moi les forums que vous fréquentez, ainsi que d'autres informations utiles pour la promotion de mes produits

CTM Enabling :
Envoyez moi un lien vers votre galerie DST, ainsi que les autres CT dont vous faites partie..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire